maandag 30 maart 2009

Money, money, money

Het bleek idd. een missie vanmorgen, maar vol goede moed ging ik op weg.
Eerst een tripje naar de Rabobank, die konden me niet verder helpen want ik had meer gegevens nodig.
Meteen thuis weer achter de computer gedoken en wat helpdesken ingeschakeld en veel google gebruikt. Helaas kwam ik niet op meer gegevens.
Daarna met het algemene nummer van de Rabobank gebeld of zij niet achter de gegevens konden komen. Heel behulpzaam zeiden ze dat mijn eigen bank dat moest doen... zucht... Toen de ING gebeld, daar kon het heel makkelijk via internet, maar dan werd de cheque rechtstreeks naar Canada gestuurd en dat was nou net niet de bedoeling.

Toch nog maar een keer onze eigen Rabobank gebeld en na even overleg gaan ze nu toch een cheque aanmaken met de gegevens die ik had en wilden ze het ook telefonisch doen. Als het goed is ligt hij morgen of overmorgen klaar en kan de cheque met de aanvraag opgestuurd worden naar Canada!
We zijn dan wel weer ruim 800 euro lichter, tsja je moet wat over hebben voor een nieuw leven ;)