dinsdag 13 maart 2012

En mijn nieuwe favoriete sport

Zoals bekend ben ik deze winter begonnen met ijshockeyen en ik vind het echt geweldig leuk! Zo leuk dat toen er geinformeerd werd of er interesse was om het seizoen te verlengen ik meteen aangaf dat ik dat graag wilde. En dus gaan we nog twee maanden langer door en spelen we tot eind april. Ik geniet echt enorm van de wedstrijden.
Het is heel intensief, soms kom ik van het ijs af en kan ik nog amper recht op mijn schaatsen lopen van moeheid, maar het geeft onwijs veel voldoening en ik leer leuke meiden kennen!

Tot grote lol van mijn teamgenoten heb ik mijn camera meegenomen en moesten er foto's gemaakt worden. Dan ben je ineens weer even de nieuwe immigrant.

Ik ben ongeveer twintig minuten bezig om alle kleding aan te trekken. Je draagt veel bescherming om de kans op blessures te verminderen, maar dat is dus een heel gedoe iedere week. Voordeel is dat je zo wel je teamgenoten leert kennen, want zij doen er net zo lang over.

Klaar voor de strijd:
Photobucket
Photobucket

Tijdens de wedstrijd:
Photobucket
Photobucket

En na afloop:
Photobucket