woensdag 14 september 2011

Een weekend weg met rotary

Zoals wel bekend is ben ik betrokken bij het uitwisselingsprogramma van de Rotary.

Afgelopen weekend was er een weekend voor alle nieuwe uitwisselingsstudenten georganiseerd.
17 Jaar geleden stond ik daar zelf als nieuwe student. Op dezelfde plek en rond dezelfde tijd. Bijzonder zo'n klein uitstapje terug in de tijd!

We hebben een enorm leuk weekend gehad. Het zijn weer erg leuke nieuwe studenten (tussen de 15 en 18 jaar) en we hebben erg veel lol gehad.

De eerste nacht sliep ik bij een andere begeleider in de 'cabin'. Stop een lichte slaper en een snurker bij elkaar en ik kan je garanderen dat er één niet heel gelukkig wordt. En dat was ik natuurlijk.
Uiteindelijk ben ik maar in mijn auto gaan liggen. Het lag voor geen meter natuurlijk, maar er zaten twee geweldige pluspunten aan mijn verblijf in de auto. Het was er heerlijk warm en ik zag de zon opkomen. Ontzettend mooi om te zien.











Zaterdag oa. gewandeld en genoten van de talentenshow. 's Avonds laat hadden we nog een kampvuur en een prachtige maan.

Die nacht heb ik bij de uitwisselingsstudenten in hun cabin geslapen en die waren tot mijn grote verbazing meteen stil (hoe anders was dat toen ik daar was 17 jaar geleden :) ).

Een heerlijk weekend en ws. ga ik coordinator worden voor alle studenten die terug komen na hun uitwisselingsjaar. Lijkt me erg leuk!