maandag 12 december 2011

En mijn nieuwe hobby

Nou ja nieuw kunnen we het niet echt noemen, maar het begint wat grotere vormen te krijgen.

Zoals iedereen vast wel weet ben ik gek op bakken en doe ik dat veel. Ik maak steeds nieuwe dingen en krijg veel complimenten en steeds vaker de opmerking dat ik iets moet doen met mijn bakhandigheid.

En dus ben ik daar voorzichtig wat mee aan het doen.

Ik ben begonnen met een barbie cake voor de verjaardag van Milena. Nadat ik deze taart heb gemaakt heb ik al een aantal mailtjes gehad van andere moeders die graag een barbie cake voor hun dochter zouden willen en die dus graag informatie wilden. Deze meisjes zijn allemaal pas volgend jaar jarig, maar bemoedigend dat mensen de taart blijkbaar mooi genoeg vinden om er voor te willen betalen!


Een hele grote cupcake (1,5 kilo)


Verder heb ik koekjes gebakken





Mijn laatste nieuwe baksels zijn cake pop. Cake balletjes met daarom heen chocolade.








Inmiddels heb ik mijn eerste bestelling binnen en sta ik zelfs al op de website van iemand die mijn product wil gaan aanbieden. Erg leuk en dat allemaal binnen een week nadat ik mijn eerste cake pops heb gemaakt.

Inmiddels heb ik een aardige voorraad met benodigdheden ingeslagen en ook leuke mandjes ed. voor de aankleding en hoop ik binnenkort meer foto's te kunnen laten zien.
Spannend!!