zaterdag 12 februari 2011

Een kijkje in de klas

Vandaag was het feest in Julia's klas en ik was gevraagd om te komen helpen!

Ze vierden alvast valentijnsdag want maandag is Julia altijd vrij. Toen ik kwam was de klas gezellig aangekleed in valentijnsdagsferen. De middag hebben we gevuld met spelletjes en lekkere snacks eten.

Julia vond het helemaal geweldig dat ik er was, ze introduceerde me overal met: this is my mom :)

Een kijkje in de klas. Ik was te druk met de spelletjes om daar ook foto's van te maken, maar het was erg leuk!
Op de foto's zijn ze aan het smullen van het fruit (en een enkel snoepje) en zijn ze bijna klaar voor weekend! Het was 'wear pink/red/ white day', dus veel kinderen hadden iets roze/ rood aan.







Bij Eva in de klas was het ook feest want het was de 100e schooldag van het jaar! Dus deden ze spelletjes, leerden ze nieuwe dansjes en aten ze cake!