zondag 3 juli 2011

Bezoek!

Mijn ouders zijn een week op bezoek geweest. Het was weer erg gezellig!

Op maandag kwamen ze aan en ik had ze verteld dat ik alleen zou komen omdat de meisjes op school zouden zitten. Groot was dan ook de verrassing toen de meiden vanachter een paal te voorschijn kwamen. Een echt 'hello goodbye tv- moment'.

Een impressie van de week:

Daar zijn ze!


Kadootjes uitpakken



Wandelen met opa in het park




Een dagje vrij genomen van school en naar Storybook gardens






(opa komt even bij van zijn jetlag, maar hij had zeker niet geslapen... deze foto bewijst het tegendeel ;) )

Feest op school




Opa en oma dag op school!

Gedicht van Eva over respect:



Oma bij Eva in de klas:


Julia laat haar werkjes zien aan oma:

(opa was er ook, maar die was steeds in de andere klas)

Een dagje Goderich. Lekker over de rommelmarkt, wat eten en daarna naar het strand!








En zomaar een foto:


Toen was de week al weer voorbij. Gelukkig hoefden we maar voor even afscheid te nemen, want opa en oma komen na hun reis door BC gewoon nog een weekje langs!

Deze week kregen we ook het geweldige nieuws dat ik weer tante ben geworden. Mijn broer en schoonzus hebben een prachtig mooi mannetje gekregen. Hij heet Martijn en hij is vreselijk lief! Hoe ik dat weet? Ik ben 11 dagen naar Nederland geweest om mijn nieuwe neefje te bewonderen :)