woensdag 20 oktober 2010

En daar gaan onze spullen....

Woensdag 13 oktober was de dag dat de container zou komen en we al onze spullen mochten gaan inladen en gelukkig is dat ook gelukt!
Toen ik 's ochtends kwam was er nog veel in te pakken. Laten we zeggen dat het bouwen van een aanbouw en het emigreren niet een geweldige combinatie is... Bert was de dag ervoor nog tot midden in de nacht bezig geweest om het dak van de aanbouw klaar te krijgen, want het gereedschap dat hij daarvoor nodig had, wilde hij graag meenemen naar Canada en moest dus mee in de container. Daardoor had Bert weinig tijd gehad om de andere spullen in de garage in te pakken en toen ik nadat ik Julia naar school had gebracht was het nog een puinhoop...

Jeroen en Erik-Jan waren al druk aan het helpen, dat was echt geweldig!

Iets na half tien kwam de container en maakte ik me toch wel wat druk, want er moest nog zoveel gebeuren...
Gelukkig verdween de stress meteen toen we de chauffeur zagen.
Een hele aardige, rustige man die ons ook nog hielp met inladen van de container. Echt geweldig, want hij had er echt oog voor! De container werd keurig ingepakt, alle gaatjes werden opgevuld en tegen twee uur is de container vertrokken en staat hij als het goed is nu in de haven van Rotterdam en vetrekt hij as. donderdag op zijn grote reis!




Weer een stap genomen in ons proces om te gaan wonen in Canada. Wel een hele duidelijke stap, want het huis was leeg (zo goed als leeg...) en we hebben nu alleen de spullen waar we de eerste weken het mee moeten doen in Canada!

Jeroen en Erik-Jan echt enorm bedankt, zonder jullie was het niet zo soepel verlopen!!! Dikke kus van ons!