woensdag 5 januari 2011

Op bezoek bij...

de ouders van Wes.

Wes is een vriend van mij, ik zat bij hem op de middelbare school toen ik in Canada woonde. Vorig jaar hebben wij een maand in zijn huis gezeten en hij in ons huis in Nederland. Zijn ouders zijn toen ook een weekje naar Nederland gekomen en hebben toen ook mijn ouders ontmoet. Toen ze vorige week hoorden dat mijn ouders zouden komen werden we meteen uitgenodigd voor de lunch.
Tot mijn verrassing was Wes er ook met zijn vriendin. Door alle drukte hadden we elkaar nog niet weer gezien!

Het was een erg gezellige middag. De meiden en Bert gingen met Darryl een ritje maken in zijn karretje en ook mijn vader heeft een ritje gemaakt over hun enorme uitgestrekte landerijen.


Eva mocht sturen





En de heerlijke lunch met als toetje een overheerlijke taart!


Wes zijn vriendin zit in het nationale roeiteam en ze hoopt zich de komende maanden te plaatsen voor de Olympische Spelen. Dat zou natuurlijk wel heel gaaf zijn!

Tussendoor spelletjes spelen met Wes.





Wie zijn er fanatieker? Eva en Julia of Wes en Bert?



Een hele gezellige middag voor iedereen!