woensdag 12 januari 2011

Weer geslaagd

Vanmorgen heb ik weer rijexamen gedaan en natuurlijk was er gisteren weer veel sneeuw gevallen en kreeg ik onderweg nog een sneeuwbui over me heen, maar toen ik in het stadje aankwam waar ik mijn examen zou doen, scheen het zonnetje heerlijk.

Het examen ging ook als een zonnetje. De examinator gaf me steeds complimenten en na een tijdje zaten we gezellig te kletsen. Aan het eind van het examen gaf hij aan dat ik perfect had gereden en alleen één heel klein foutje had gemaakt. In de woonwijk had ik iets afgeremd terwijl ik alleen maar mijn voet van het gaspedaal had hoeven nemen, verder was alles uitstekend. Hij zei nog dat hij in tijden niet zo'n goed examen had afgenomen!

Nou dat was weer een goede boost voor mijn ego ;)

Nu heb ik dus mijn volledige rijbewijs en hoef ik niet weer examens te doen, of ik moet al een in schoolbus/ truck of motor willen gaan rijden.

Weer een stapje dichterbij het echte leven in Canada!

Bert is deze week aan het werk, vandaag was hij vrij. Hij heeft de afspraak dat hij redelijk vaak beschikbaar is, maar dat hij ook vrij is om gewoon af en toe aan te geven dat hij een dag niet wil werken. Eigenlijk dus een beetje op oproepbasis en dan van beide kanten :).

Bert werkt nu voor een bedrijf dat inloopkasten maakt en een bedrijf koopt dat keukens gan installeren. Daar wordt Bert de nieuwe persoon voor. Hij heeft maandag en dinsdag bij een nieuw luxe huis bij de Niagara Falls gewerkt, een behoorlijk eind rijden maar hij vond het wel erg leuk. De terugweg was gisteren iets minder leuk aangezien hij in een behoorlijke sneeuwbui terecht kwam en Bert zelfs al een auto op de kop zag liggen. Gelukkig kwam Bert weer veilig thuis!

Er komt nog een update van de week met mijn ouders. Die zijn inmiddels weer thuis.

Fijne avond allemaal!