woensdag 5 januari 2011

Oud en Nieuw

Voor het eerst Oud en Nieuw in Canada. Nou ja voor mij natuurlijk niet, in 1994 was ik ook in Canada en ben ik samen met een vriendin een feestje binnengeslopen die eigenlijk voor 19 en ouder waren (i.v.m. de alcohol die geschonken werd ;) ). Nu bleven we gewoon thuis, want mijn ouders zijn er nog.

We zouden (ja zouden...) gaan gourmetten en dus de hele middag bezig geweest met hapjes maken.
De gourmetset hadden we meegenomen uit Nederland en volgens Bert, mijn technische man (ahum), zou het gewoon heet worden, maar zou het iets langer duren. Nou het duurde idd. 'iets' langer.

We bleven maar wachten en wachten en nog eens wachten. Toen maar de grillplaat gehaald, die zou het vast beter doen. Niet dus... nog even dachten we dat hij goed heet zou worden, maar nee, lekker warm was niet genoeg om dingen op te bakken helaas. En dus verschenen er koekepannen op de fornuis en werd alles maar in de grote pannen gebakken. Jammer, maar ook wel weer erg komisch :)


Er is nog enige hoop


De pannen werden erbij gepakt.


En stiekem toch nog blijven proberen.

Daarna de sjoelbak erbij gehaald en gelukkig doet die het wel in Canada!



En van dit meisje kan ik gewoon niet genoeg krijgen :)

En toen hebben we via uitzendinggemist de oudejaarsconference gekeken en werd het bijna twaalf uur. Aangezien er hier niks te beleven valt buiten om 12 uur zijn mijn ouders naar bed gegaan en hebben wij nog even gewacht.
En om twaalf uur... was het stil... heel stil. Geen vuurpijl, geen rotje, zelfs geen sterretje gezien.
Raar om zo het nieuwe jaar in te gaan, maar we hebben wel een hele leuke en erg gezellige dag en avond gehad!