donderdag 24 maart 2011

Lente.... of toch niet?

Was het afgelopen week echt lente, nu zijn we weer terug in de winter.
Het heeft de afgelopen nacht gesneeuwd en het stopte vanavond pas weer!
Het blijft de komende weken ook erg koud (al moet je de weerstations hier niet al te serieus nemen, ze hebben het nogal eens mis) en dus zal de sneeuw wel even blijven liggen.
Waarom de skipistes allemaal dicht zijn is me een raadsel. Erg jammer, want de komende dagen wordt er wel prachtig weer verwacht!
Gelukkig is de band met buurman Corey prima en heeft hij vanochtend Bert geholpen om de oprit sneeuwvrij te maken en toen ik vanmiddag een poging deed om de oprit nogmaals te ontdoen van de nieuwe lading sneeuw, werd me al toegeroepen dat hij het wel even zou doen.

Heerlijk een buurman die met zo veel plezier de sneeuw opruimt. Hij is helemaal blij met het nieuwe aangeschafte 'mannen' (ja sorry, ik zie eigenlijk alleen mannen met een snowblower werken) speelgoed. Ik hoop dat hij volgend jaar nog zo enthousiast is!

En een plaatje van de sneeuw mag niet ontbreken: