vrijdag 17 april 2009

De laatste loodjes....

wegen het zwaarst...

we hebben wat pech, was ook wel te verwachten, het ging ook wel erg makkelijk allemaal. Onze lieve Tommie loopt al een paar dagen mank en vanavond zijn we maar even naar de dierenarts gegaan. Tom blijkt zijn pootje gebroken te hebben. Hij belast zijn pootje nog wel aardig en daarom gaan we eerst kijken hoe het gaat als hij alleen pijnstilling en rust krijgt.
Dus vanaf vandaag mag er dagelijks een spuitje in zijn bek gespoten worden met pijnstiling, heel handig als je weg gaat en de zorg overlaat aan anderen. Het komt vast goed, maar ik hoop dat we snel verbetering zullen zien. Wel zielig hoor.

Daarnaast moest mijn auto voor de apk en helaas afgekeurd... zucht. Dus nog meer werk te verzetten de komende dagen.

Verder ben ik aan het genieten van mijn eerste vrije dag, maar oef wat ben ik moe. Er komt weinig uit mijn handen. Gelukkig is het lijstje met dingen die nog moeten gedaan worden al een stuk korter, maar ik moet mezelf wel een schop onder de kont gaan geven de komende dagen.

De meiden hebben er zin in; ze wilden vanavond een engels boekje voorgelezen krijgen. Ze zijn er al echt mee bezig. Leuk!!