zondag 5 juli 2009

Zeven jaar geleden...

Vanmorgen wakker geworden zoals elke ochtend en toen ik de computer aanzette bleek dat we een e-card hadden gekregen van Jan en Winy. Ik dacht nog bij mezelf, goh waarom zouden we nou een e-card krijgen, het is zeker voor de kinderen.
Uhum, het was dus een kaart voor onze trouwdag. Ik kijk snel op de datum van mijn laptop en idd. het is 4 juli.....
Schaam.... we hebben er beide niet bij stil gestaan dat het vandaag 4 juli was! We leven hier echt met de dag en hebben al dagen geen kalender gezien. Gelukkig waren er genoeg mensen die er wel aan gedacht hadden, want even later kregen we mijn ouders op de msn om ons te feliciteren en er volgden nog wat mailtjes en e-cards. Bedankt allemaal, heel lief!

Maar goed dus vandaag een echte feestdag. Vanmorgen zijn we naar de markt gegaan, er was daar oa. een boekenmarkt van de Rotary en daar hebben we vijf prachtige kinder-encyclopediën gekocht. Helemaal super voor Eva want die wil echt alles weten momenteel. Julia vindt het ook erg interessant trouwens. De prijs was per inch en dus waren we met 3 dollar klaar!
Daarna thuis gegeten en gewacht totdat Julia klaar was met haar middagdut. De poes van Wes begint steeds meer te wennen aan ons en dus is het dikke pret want ze is erg speels.
Eva heeft Bert geholpen in de tuin en na het slaapje van Juul zijn we naar een park gereden waar ze weer een splash-pad hadden. Grote lol voor de meiden, water staat garant voor plezier.


Vanavond heerlijk uit eten gegaan en terug gekeken op de afgelopen zeven jaar. Ze zeggen altijd zeven goede en zeven slechte jaren, maar we zijn er niet uit wat deze jaren waren. Er zijn veel mooie dingen gebeurd in ons leven, helaas ook een aantal echt niet leuke dingen. Wat betreft onze liefde zit het wel goed, maar wie weet is die over zeven jaar nog wel beter!!!
Over zeven jaar zullen we weten of het de goede of de slechte jaren waren.

Nu liggen de meiden in bed (Julia slaapt momenteel in de basement, want het samen slapen is veel te gezellig...) en Bert is aan het hardlopen. Ik zit op de bank met zere knieen. Helaas heb ik zulke pijnlijke knieën gekregen dat hardlopen er (voorlopig) niet meer inzit. Erg balen, want het is hier heerlijk om te hardlopen!
Voor de komende dagen wordt er weer mooier weer voorspeld dus daar kijken we naar uit!