dinsdag 12 mei 2009

Moederdag!!

Zondag was het moederdag en dat heb ik geweten! 's Morgens vroeg werd er al gefluisterd dat het moederdag was en even later hoorde ik de eieren al rammelen in de pan (handig zo'n klein huisje). Even later kwamen de boefjes binnen en werd ik platgeknuffeld. Daarna doken de meiden onder het bed om alle knutselwerken te voorschijn te halen. Ik ben echt enorm verwend met van de beide meiden 3 knustels.
Na een lekker ontbijtje op bed zijn we in actie gekomen.

We zijn naar London gereden want er stond een uitje naar het Children's museum gepland. Eerst nog een tussenstop, want we hebben een nintendo ds gekocht. Als dat geen leuk moederdagkado is!
Daarna door naar het Children's museum. Vorig jaar waren we ook naar het Children's museum geweest, maar dan in Kitchener. Toen waren we razend enthousiast, nu waren we een stuk minder enthousiast. Tenminste Bert en ik. De meiden vonden het er wel erg leuk, wij vonden het vooral oud met veel achterstallig onderhoud.

De meiden hadden daar geen last van en vonden het een superleuk uitje en daar gaat het om.
Eekhoorntjes zien we hier bijna dagelijks, wat een leuke beestjes.