maandag 22 november 2010

Sociale contacten..

Ik krijg aardig wat reacties dat mensen verbaasd zijn dat we al zoveel contacten hebben opgedaan. Nou dat zijn wij ook! Het gaat tot nu toe erg makkelijk en daar zijn we erg blij mee.

Woensdag heeft Eva bij haar vriendinnetje Emma gespeeld en zijn Julia en ik meegegaan. Het is een gezin dat zelf sinds september in Stratford woont, ze zijn verhuisd vanuit Montreal. Zij had geprobeerd om via school mensen te leren kennen en dat was niet gelukt, ik was het eerste bezoek uit Stratford. Het bleek erg gezellig te zijn en het klikt leuk tussen de meisjes en tussen de moeders :) Ze was ook enorm verbaasd dat wij al zo veel mensen kennen. De meeste contacten hebben we vorig jaar opgedaan en dat zijn nog steeds hele leuke contacten.

Donderdag waren we met zijn viertjes aan het kijken bij het schaatsen en ook toen kwamen we bekenden tegen. Erg leuk.

Vrijdag werd Bert opgehaald door John om mee te gaan naar de kroeg. Hij wilde Bert graag aan wat mensen voorstellen. Bert heeft een erg leuke tijd gehad in de kroeg en leuke nieuwe mensen leren kennen. Ik vermoed zo dat hij er vrijdag weer zit.
In de tussen tijd ben ik met de meiden naar hun huis gereden en gezellig gekletst met Kristin, terwijl de meisjes met hun kinderen aan het spelen waren (een stuk ouder maar daardoor extra leuk denk ik). Daar heerlijk gegeten en tegen half elf waren we thuis. De meiden wilden niet naar huis, ze vonden het er veel te gezellig! Ook wij vonden het gezellig, dus daar komt vast een vervolg op!

Zaterdag zijn we naar de Ikea gereden (en veel gekocht en moeten nog een keer terug om nog meer te halen) en na de Ikea zijn we even langs Jessie en Matt gereden (mijn gastzusje en haar man). Janice was daar ook toevallig.

Veel sociaal gedaan dus deze week. Erg gezellig en zo leuk dat het allemaal zo leuk klikt met de mensen die we hebben leren kennen. Dat is altijd afwachten natuurlijk, maar tot nu toe zijn we erg tevreden!